Kristian Indonesia Sedang Menyerang Malaysia !!!



Mustar Bona Ventura Manurung, Inilah nama ketua Kordinator
Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera ) yang sedang gila dengan kempen "Ganyang Malaysia" . Dia mengapi-apikan semangat anti-Malaysia di kalangan penduduk Indonesia. Walaupun dengan isu-isu yang sangat remeh. Boleh diselesaikan secara aman. Tetapi dia memilih untuk "berkasar" dengan Malaysia..

Apa tujuannya....???
Sesuat yang perlu anda tahu, Dia adalah seorang kristian, Belajar di peringkat rendah di sekolah Aliran Kristian. Menyambung pelajaran di peringkat menengah juga di sekolah Kristian. Kemudian menyambung ke sekolah Menengah Atas juga di sekolah Aliran KRISTIAN. Sambung Belajar di UNIVERSITI KRITIEN INDONESIA (UKI ).
Jadi... dengan latar belakang pendidikan krisitian, tidak hairanlah dia begitu benci terhadap perpaduan dikalangan umat islam. Kerana sehingga hari ini, Pihak mereka tidak pernah memainkan isu perpaduan / persaudaran islam. Ini kerana mereka adalah Kristian.



Di bawah ini adalah sedikit PROFILE diri si Jahat ini.

"Saya adalah mustar bona ventura manurung yang lahir tepat pada tanggal 1 feb 1975 dengan bintang aquarius,saya dilahirkan dari asli orang tua batak yang hanya pekerja biasa-biasa dan saja dan ibu yang hanya menjadi tulang punggung keluarga kami…..saya dilahirkan dikota hujan bogor.dan selesaiakan sekolah dasar di SD negeri pabrik gas III bogor,menyelesaikan sekolah menengah pertama Kristen (SMPK)bogor,dan melanjutkan sekolah menengah atas di sekolah menengah atas Katholik Budi Mulia(BM) Bogor.dan pada tahun 1994 saya mendaftarkan diri dikampus uki,tapi pada tahun 95 baru mulai aktif kuliah,karena pada thn 1994 saya coba kursus dibandung untuk bisa masuk di univ katholik parahayangan bandung namun gagal masuk,lalu kemudian saya melanjutkan kuliah di Universitas Kristen Indonesia(UKI) fakultas ekonomi jurusan akuntansi…saat ini juga belum lulus kuliah dan masih CSE(calon sarjana ekonomi) dan ini masih menjadi tanggung jawab beban hutang yang harus aku lunasi pada kedua orang tua saya,keluarga saya dan juga pada adik-adik tercinta saya dan juga kekasih hati saya yang baik hati……tetapi belum tau kapan akan lulus dan dapatkan gelar sarjana."

sumber:-




Wahai orang islam.. kita sedang diserang dalam pelbagai cara... Paderi Melayu dari Singapura sedang bekerja keras mengkristiankan orang melayu islam di Malaysia..
Orang Kristian Indonesia pula sedang berusaha memporak-perandakan hubungan baik saudara islam Indonesia/Malaysia.

Pihak BENDERA ini sudah pastinya mendapat tajaan kewangan yang besar dari musuh-musuh islam.
Mereka mampu membayar kepada syarikat menguruskan demonstrasi. Mereka membayar penganggur, pelajar , mahasiswa untuk demonstrasi. Sedihnya sebahagian besar mereka adalah orang islam. Mereka diperalat, hanya untuk sebungkus nasi bungkus....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Facebook Kami